קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות95
מגזין

דגים קריביים בחבילה

דגים קריביים בחבילה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? דגים קריביים בחבילה יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 320 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו שמן זית, פילה דגים, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: מנות דגים וירקות Dilled, נייר כסף-מנות דגים עם תבלין תירס, ו חפיסת כיף ... לילה תאריך En Papillote (דגים קלף).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו