קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות40
ציון בריאות2
מגזין

דגני קוקוס קארי

דגני קוקוס קארי
פחזניות קוקוס קארי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 213 קלוריות. והוא יספק כ 40 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Food52 יש 4 אוהדים. אם יש לכם כוסברה, כורכום, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו פחזניות קארי יפניות, פחזניות קארי אפויות, ו פחזניות קארי בטטה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ11 קילו קישואים,כוסברה יבשהכוסברה יבשה2(חוֹרֶף)מלפפון קצוץמלפפון קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קארי (השתמשתי קארי מלזיה, אבל כל יעבוד)אבקת קארי (השתמשתי קארי מלזיה, אבל כל יעבוד)1חבילהמאפה lbs (על, מופשר אם קפואמאפה lbs (על, מופשר אם קפוא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף או הודו, קצוץ דק או פעמו במעבד מזון (עוף טחון או טורקיה עובד גם כן)חזה עוף או הודו, קצוץ דק או פעמו במעבד מזון (עוף טחון או טורקיה עובד גם כן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות40ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית1largesבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה, קלופים, חתוכים לקוביות ומרוצפיםתפוחי אדמה, קלופים, חתוכים לקוביות ומרוצפים40ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,כורכוםכורכום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת קארי צהובהמשחת קארי צהובה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.