קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות63
מגזין

דלעת קארי עדשים אדום

דלעת קארי עדשים אדום
אם יש לכם פלפל טחון, עגבניות שימורים, שמן זית אקסטרוווריגין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: נקי לאכול גזר & מרק עדשים אדום ג'ינג'ר, קארי אדום תאילנדי עם ירקות, ו קארי עדשים אדום.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל; מבשלים 5 דקות, ערבוב מדי פעם. מערבבים בדלעת וב -7 מרכיבים הבאים (דרך jalapeo); לבשל במשך 30 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
בצלבצל
3
מוסיפים מרק ועגבניות; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד הדלעת הוא פשוט רך. מערבבים עדשים; לבשל 10 דקות או עד עד העדשים הם מכרז. מערבבים במלח ופלפל שחור. מצקת תבשיל לתוך קערות בודדות; מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
עדשיםעדשים
דלעתדלעת
מרקמרק
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
4
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע1קטןפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ דקפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ דק6פלחי לייםפלחי ליים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (על 2 בינוני)בצל קצוץ (על 2 בינוני)1בצל צהוב בינוני, קצוץ(1/2 אינץ') דלעת קלופים קלופים טריים (כ 1 3/4 פאונד)(1/2 אינץ') דלעת קלופים קלופים טריים (כ 1 3/4 פאונד)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומות קטנות מיובשותעדשים אדומות קטנות מיובשות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)מרק ירקות אורגני (כגון סוונסון מוסמך אורגני)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.