קושיבינוני
מוכן ב37 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

דקר אפוי פריך עם סלסה מלפפון

דקר אפוי פריך עם סלסה מלפפון
המתכון Crusty אפוי דקר עם סלסה מלפפון יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 37 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 226 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לכו לחנות ותביאו פלפל, חמאה, פילה דג דקר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל ללא שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאוד יוגורט ברי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית. , שהוא מוצק. נסו דקר אפוי עם פטריות בר: דקר אל Forno קון Funghi Trifolati, דקר עם סלט מלפפון ורוטב סויה חרדל, ו דקר עם סלט מלפפון ורוטב סויה חרדל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-450 אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה; מערבבים עד מעורבב. מכסה תערובת, וצינה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים פילה בתבנית אפייה 11 x 7 אינץ ' מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מניחים לחם במעבד מזון; דופק 10 פעמים או עד פירורים גס למדוד 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
5
מערבבים היטב פירורים וחמאה בקערה. כפית על פילה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
אופים ב 450 במשך 15 דקות או עד פירורים הם השחמה; לכסות באופן רופף עם נייר, ואופים 12 נוספים 15 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מגישים עם סלסה מלפפון צונן.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.