קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

האורז המקסיקני של ביל

האורז המקסיקני של ביל
המתכון האורז המקסיקני של ביל מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו בצל, צ'ילה, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מקסיקני גריל Basmati אורז – ידוע שלהם טרי עשה Tex Mex מזון, האורז שלהם הוא המבוקש ביותר, אורז מקסיקני מבשל איטי (אורז ספרדי), ו אורז מקסיקני la.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל, גזר, סלרי ושום; מטגנים 8 דקות או עד הבצל הוא זהוב.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים אורז, עגבניות חתוכות לקוביות, רוטב סויה, צ ' ילה, מים ומרק ירקות; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 30 דקות או עד שהאורז רך ונוזל נספג כמעט. מערבבים אורגנו קצוץ וכוסברה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורגנואורגנו
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
אורזאורז
4
מקשטים עם ענפי אורגנו, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות WindRacer נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.