קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות37
מגזין

הודו קלוי קלאסי

הודו קלוי קלאסי
הודו קלוי קלאסי הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 95 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 638 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. אם יש לכם גזר, מים, הודו וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: מלית טורקיה קלאסית (להשתמש כדי למלא תרנגול הודו), טורקיה קלאסי ב 5, ו הודו ממולא קלאסי.

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
מניחים את תרנגול ההודו על מתלה במחבת גדולה ומפזרים את לב טורקיה, קורקבן וצוואר, סלרי פרוס, גזר, בצל ושום ואת sprigs עשבי תיבול מסביב. מתבלים את ההודו במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים 2 כוסות מים למחבת וצולים את תרנגול ההודו למשך 1 שעה ו-15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את 2 כוסות המים שנותרו למחבת הקלייה. מכסים את טורקיה בנייר כסף וצולים במשך כ 1 שעה ו 15 דקות יותר, או עד מדחום לקרוא מיידית מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של רשם הירך הפנימי 17
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר את ההודו ללוח חיתוך ולתת לנוח במשך 30 דקות. מסננים את מיצי המחבת לתוך כוס מדידה חסינת חום גדולה, לחיצה על המוצקים. דלגי על השומן.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את מיצי המחבת לסיר בינוני.
7
מוסיפים 4 כוסות של המניה טורקיה ומרתיחים עד מופחת 5 כוסות, על 5 דקות. בקערה, לטאטא את הקמח עם 1/2 כוס הנותרים של המניה, ואז לטאטא את התערובת לתוך המניה. מרתיחים, מקציפים, עד שהרוטב מתעבה. תחרוט את ההודו ותגיש עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך