קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

הכנפיים החמות הטובות ביותר אי פעם

הכנפיים החמות הטובות ביותר אי פעם
הכנפיים החמות הטובות ביותר אי פעם יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 858 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 67g של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו חמאה, רוטב לואיזיאנה, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), סלט עוף חם, ו מרק חם וחמוץ.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.