קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות25
ציון בריאות66
מגזין

הליבוט, סקווש, עגבניות וזיתים

הליבוט, סקווש, עגבניות וזיתים
אם יש לכם מלח כשר, סקווש, פילה הליבוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: הליבוט עם צלפים, זיתים ועגבניות, הליבוט עם לימונים בגריל, עגבניות וזיתים, ו הליבוט מאודה עם תפוזים, עגבניות וזיתים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות. קלות העונה פילה הליבוט משני הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פילה הליבוטפילה הליבוט
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
חותכים 4 חתיכות של נייר קלף (12 על ידי 16 אינץ ' כל אחד) ולהניח אותם על משטח עבודה נקי. מקפלים כל אחד חצי לרוחב, מה שהופך את קמט באמצע, ואז לפתוח ולשכב שטוח.
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.