קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

המבורגרים מדרום מערב

המבורגרים מדרום מערב
בורגרים רוחשים מדרום מערב דורשים בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. תמורת 2.15$ למנה , תקבלו מנה עיקרית שמגישה 6. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -34 גרם חלבון , 37 גרם שומן , ובסך הכל 589 קלוריות . המתכון הזה מבית Allrecipes דורש מלח שום, תערובת תיבול טאקו, סלסה וגבינת ג'ק פלפל. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זהו מתכון ידידותי לתקציב לחובבי אוכל אמריקאי. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 54% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את Sizzling Southwest Burgers , Sizzling Seitan Burgers ו- Southwest Burgers .

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור בורגר. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. מדסן Family Cellars State Wine מרלו עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מדסן משפחת מרתפי יין מרלו המדינה
מדסן משפחת מרתפי יין מרלו המדינה
תערובת מובנית זו של ענבי Red Mountain ו-Whaluke Slope התיישנה 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. עשיר בדובדבנים, חמוציות וטופי עם תחושת פה חלק וסיומת ארוכה ומתמשכת. יין בעל גוף גדול זה משתלב היטב עם כבש או בקר בגריל. כרמי סת' ראיין, רד מאונטיין AVA ו-Stone Tree Vineyards, Wahluke Slope AVA. עו"ד יין 2010, גיליון 190 - 91 נקודות