קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

המבורגרים סלמי האולטימטיבי

המבורגרים סלמי האולטימטיבי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל את המבורגרים סלמי האולטימטיבי. מנה זו מכילה סביב 64 גרם חלבון 62 גרם של שומן, וסך הכל 1035 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל כשרים, דחוסים במעבד מזון, פלפל צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. נסו המבורגרים קיסר אולטימטיביים, המבורגרים צמחוניים אולטימטיביים, ו ההמבורגרים האולטימטיביים של טיפאני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
שים את הבשר הטחון וחזיר בקערה גדולה ורטוב עם היין. באח 3 עד 4 כפות בצל ישירות לתוך הקערה כדי לתפוס את המיצים.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
חזירחזיר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיפים את אורגנו, שום, צ ' ילה, גבינה, 1 פלפל כף טפטוף של EVOO.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
שוםשום
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
5
מערבבים עד רק בשילוב. צורה לתוך 4 קציצות גדולות או 12 קציצות קטנות למחוונים. הפוך שקע במרכז כל פטי כדי לעזור להם לבשל באופן שווה ולמנוע מהם להתנפח.
6
מפזרים קצת מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
7
מסדרים את פרוסות הסלמי על המדף מעל תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
סלאמיסלאמי
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים עד שהם פריכים קצת, כ -10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בואו מגניב.
10
מחממים מחבת כבדה או מחבת ברזל יצוק על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוסיפים את הקציצות ומבשלים, מסתובבים מדי פעם, כ -10 דקות עבור אלה רגילים ו -6 דקות עבור המחוונים. למעלה עם פרובולונה ומבשלים עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
פרובולוןפרובולון
12
מורחים כמה להתענג giardiniera על החצאים התחתונים של הלחמניות העליון עם הקציצות. למעלה עם הסלמי וקצת רוטב מרינרה מהיר. מכסים עם החצאים העליונים של הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
מורחיםמורחים
סלאמיסלאמי
גלולגלול
13
מחממים את EVOO בסיר קטן מעל בינוני לחום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
14
מוסיפים את השום, צ ' ילה ובצל ומבשלים, ערבוב, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
15
מוסיפים את היין ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
16
מוסיפים את העגבניות, אורגנו, בזיליקום וקורנית. מתבלים במלח ופלפל. מבשלים על אש נמוכה עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
טימיןטימין

מרכיבים

567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)80% בשר טחון80% בשר טחון3עליםכמה בזיליקום טרי קרוע קלותכמה בזיליקום טרי קרוע קלות397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול1פלפל צ'ילי טרי, קצוץ דקפלפל צ'ילי טרי, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(חוֹרֶף)EVOOEVOO4ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO, לטפטוףEVOO, לטפטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקgiardiniera (ירקות כבושים איטלקיים), מנוקז וקצוץ דק או פעמו במעבד מזוןgiardiniera (ירקות כבושים איטלקיים), מנוקז וקצוץ דק או פעמו במעבד מזון2ציפורן גדולהשום, מגורד דק או טחוןשום, מגורד דק או טחון2ציפורןשום, מגורד או טחוןשום, מגורד או טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי0בצל, מגורדבצל, מגורד120 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש או מרז'ורםאורגנו מיובש או מרז'ורם11 קילו קישואים,אורגנו מיובש או מרז'ורםאורגנו מיובש או מרז'ורם1קומץA of grated PecorinoA of grated Pecorino4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי4פרוסותפרובולון (פרוס לא דק מדי)פרובולון (פרוס לא דק מדי)1פלפל צ'ילה טרי, קצוץ דק, או 2 כפיות פתיתי פלפל אדוםפלפל צ'ילה טרי, קצוץ דק, או 2 כפיות פתיתי פלפל אדום8פרוסותסלאמי קשה או סלאמי גנואה (פרוס לא דק מדי)סלאמי קשה או סלאמי גנואה (פרוס לא דק מדי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4largesלחמניות קייזר, או 12 לחמניות קטנות למחווניםלחמניות קייזר, או 12 לחמניות קטנות למחוונים3sprigsכמה טימין טרי, עלים מופשטים וקצוצים דקכמה טימין טרי, עלים מופשטים וקצוצים דק