קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

הפתעה צדפה צ'אודר

הפתעה צדפה צ'אודר
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז נסו את Surprise Clam Chowder. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 92 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -2 גרם שומן כל אחת. תמורת 78 סנט למנה , מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר מאוד. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב וללא 30 דיאטות. גשו לסופר וקנו חזיר, אבקת צ'ילי, מים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 46% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון חמין צדפה לאחד , חמין צדפה ו- Clam Chowder .

הוראות

1
בסיר מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים 25-30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הוסף בשר חזיר וצדפות; לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת לחמין צדפה. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. שרדונה קולקציית היהלומים עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
שרדונה קולקציית יהלומים
שרדונה קולקציית יהלומים
צהוב זהוב תוסס במראה, שרדונה קולקציית היהלומים שלנו מציעה טעמים של אננס, אפרסק ומנדרינה.