קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות5
ציון בריאות21
מגזין

הקאריביים מבשלים

הקאריביים מבשלים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? הקאריביים לבשל יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 447 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח מרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, אורז, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון 68% המנה הזאת די טובה. נסו מטבל שכבתי קריבי, קראנץ ' קריבי, ו תענוג קריבי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, Pinot Gris, and Riesling are great choices for Caribbean. You'll want to opt for wines with a bit of sweetness when dealing with spicy Caribbean dishes. Serve these wines chilled so they're even more refreshing. The Side Yard Vineyards Gewurztraminer with a 4 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 8 dollars per bottle.
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
חצר צדדית כרמי Gewurztraminer
החצר הצדדית Gewurztraminer עשויה מענבים נבחרים המיוצרים בכרמים של אזור Pfalz. תוצרת עם 100% Gewurztraminer מותסס במיכלי נירוסטה קטנים, זהו יין לבן ארומטי להפליא כי הוא מושלם להנאה מזדמנת עם ארוחות, מטבח חריף במיוחד, או על ידי עצמו.