קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

וינדלו עוף

וינדלו עוף
זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: Vindaloo עוף, Vindaloo עוף אותנטי, וינדלו עוף, ו וינדלו עוף.

הוראות

1
טוסט כורכום, הל, קינמון, כוסברה, ציפורן, כמון, פפריקה, ופלפל קאיין בתנור הולנדי או סיר גדול מעל חום בינוני-נמוך עד התבלינים ריחניים, על 2 דקות. מערבבים את התבלינים כל הזמן כפי שהם טוסט, דואג שהם לא לשרוף. מערבבים בשמן זית, בצל, שום וג ' ינג ' ר. להגדיל את החום בינוני, ומבשלים עד מתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
כוסברה.כוסברה.
שמן זיתשמן זית
הלהל
קינמוןקינמון
כורכוםכורכום
פפריקהפפריקה
ציפורןציפורן
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
בצלבצל
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מערבבים את רסק העגבניות עד שלא יישארו גושי הדבק.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
3
מוסיפים את העוף, תפוחי אדמה, עגבניות, מרק עוף, חומץ יין ועלה דפנה. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד תפוחי האדמה הם מכרז, ואת העוף הוא כבר לא ורוד במרכז, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חומץ ייןחומץ יין
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
4
הסר את הכיסוי, ומבשל 5 דקות יותר להתעבות מעט. מתבלים לפי הטעם במלח, פלפל שחור ופלפל חריף כדי להגיש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
מלחמלח

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טרי מגורדשורש זנגביל טרי מגורד3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2largesתפוחי אדמה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץתפוחי אדמה, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץירכיים עוף ללא עור, ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)חומץ ייןחומץ יין