קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

זיטי אפוי

זיטי אפוי
זיטי אפוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 562 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, מלח שום, פסטה זיטי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. נסו זיטי אפוי, זיטי אפוי, ו זיטי אפוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.