קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות90
מגזין

זעתר ריחני סלמון וחצילים

זעתר ריחני סלמון וחצילים
זעתר סלמון מבושם וחציל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 652 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. אם יש לך שמן אגוזים, מיץ לימון, זעתר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש במטבעה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מנטה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: צ'יפס ביתי עם זעתר, צ' ילה אדומה, כוסברה, קטשופ ריחני ליים, חציל קלוי + פיצה זעתר, ו מרק חצילים מרוקאי עם קרוטונים זעתר.

מרכיבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.