קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות38
מגזין

חומוס כוסברה ליים

חומוס כוסברה ליים
חומוס כוסברה ליים יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכון שחיפשת. זה הר ד ' אובר יש 125 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חומוס, פלפל קאיין, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המזרחית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 33%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חומוס סיד כוסברה, חומוס סיד כוסברה, ו חומוס סיד כוסברה.

הוראות

1
במעבד מזון שלבו שעועית גרבנזו, כוסברה, מיץ ליים, מים, שמן, שום, קליפת ליים, מלח שום וקאיין; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
קליפת לייםקליפת ליים
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מגישים עם ירקות או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וגנר כרמים ריזלינג קרח. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 31 דולר.
וגנר כרמים ריזלינג קרח
וגנר כרמים ריזלינג קרח
לחיצה עדינה על ענבים קפואים מחלצת רק את המיץ תוך השארת מים מאחור בצורת קרח. התוצאה היא יין קינוח מפואר ומלא גוף. ארומטי וזריז, כל לגימה התפוצצה בפירותיות תוססת ומשאירה אחריה גימור תוסס ומתמשך.