קושימומחה
מוכן ב14 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

חזה הבקר הטוב ביותר שלי

חזה הבקר הטוב ביותר שלי
המתכון הטוב ביותר בשר בקר שלי חזה בקר יכול לספק הכמיהה היהודית שלך בסביבה 14 שעות ו-5 דקות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 555 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה מושלם עבור חנוכה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. . אם יש לכם בשר בקר, מיץ לימון, גבינת שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. נסו בשר בקר ברביקיו, בשר בקר ברביקיו, ו בשר בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את חזה בקר במיכל נירוסטה או זכוכית. בקערה קטנה, מערבבים יחד רוטב סויה מרק, מיץ לימון ועשן נוזלי; לשפוך על חזה בקר.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב סויהרוטב סויה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים במקרר ומשרים לילה.
3
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר בריסקט מן המרינדה ומניח בתבנית אפייה 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 6 שעות או עד למכרז.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
עבור הרוטב, בקערה קטנה לשלב את גבינת שמנת רכה חזרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חזרתחזרת
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
להקציף יחד ביסודיות.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Redbank ארוך Paddock Shiraz-קברנה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
מיזוג שיראז וקברנה סוביניון מאקלים מגניב נבחרכרמים בתנורים, עמקי המלך ויארה של ויקטוריה אפשרו לנולייצר יין עם מספר עצום של תחושות טעם. ניחוחות של ברי אדוםאניסיד חריף משולבים היטב עם אלון קלוי כתוצאה של 12 חודשיםהזדקנות על 2-3 בן אמריקאי אלון צרפתי. טעם פירות כברממוטב באמצעות תסיסה קרירה. טאנינים משיי ופירות ברי אדומים הםבשכבות על פני החיך של יין בעל גוף בינוני זה, מונע בפירות מובהקים.זה ארוך Paddock Shiraz קברנה סוביניון יפתחלטובה בבקבוק במשך 2-4 השנים הבאות וניתן ליהנות עםמנות בשר לבביות או עם סטייק בגריל או כבש בברביקיו הבא שלך.