קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

חמוציות-תפוח-לחם אגוז

חמוציות-תפוח-לחם אגוז
לחם חמוציות-תפוח-אגוז יכול להיות רק הלחם שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 262 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, קמח זהב, חמוציות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -50 דקות. נסו לחם חמוציות-תפוח, לחם חמוציות תפוחים, ו לחם חמוציות תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177°. תחתית שומן רק של 8x4 - או 9x5 אינץ ' מחבת כיכר עם התקצרות.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לערבב 3/4 כוס סוכר, שמן וביצה. מערבבים בתפוח, קמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח. מערבבים באגוזים ואוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמוציותחמוציות
אגוזי מלךאגוזי מלך
תפוחתפוח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה למחבת. בקערה קטנה, מערבבים 1 כף סוכר והקינמון; מפזרים מעל הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
אופים 45 עד 55 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות. לשחרר צדדים של כיכר מן המחבת; להסיר מחבת כדי מתלה חוט. מגניב לחלוטין, על 1 1/2 שעות, לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרוסים קלופים תפוח (על 1 בינוני)גרוסים קלופים תפוח (על 1 בינוני)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים