קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות8
מגזין

חמין סלמון מהיר

חמין סלמון מהיר
חמין סלמון מהיר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנה העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -18 גרם חלבון , 16 גרם שומן , ובסך הכל 271 קלוריות . , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו שמנת מרוכזת של מרק תפוחי אדמה, פלפל, סלמון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן ופסקטרית . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 54% , וזה טוב. חמין סלמון מהיר , חמין סלמון מהיר וחמין סלמון מהיר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את כל המרכיבים. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהחמין מתחמם.
מרכיבים שתצטרך
צ אודרצ אודר
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ריזלינג, ורוד נוצץ

חמין סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. אתה יכול לנסות את Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.