קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות20
ציון בריאות7
מגזין

חמין פירות ים נובה סקוטיה של אמא

חמין פירות ים נובה סקוטיה של אמא
חמין פירות ים נובה סקוטיה של אמא יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן שחיפשתם. מתאים ל-20 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 23 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 296 קלוריות. מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך אם יש לכם אבקת קארי, צרולה, חלב מאודה וחופן מרכיבים אחרים. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. מתכון זה אהוב על 215 אוכלי אוכל וטבחים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-25 דקות. עם ציון ספונקולרי של 61%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: עוף נובה סקוטיה מייפל, ויניגרט אוכמניות - טעם של נובה סקוטיה, וחמין פירות ים.

הוראות

1
ממלאים סיר גדול עד מחציתו במים מומלחים קלות; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים בצל וגזר; מבשלים עד לריכוך קל, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף תפוחי אדמה; מבשלים עד לריכוך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
4
מערבבים סלמון, בקלה, צדפות, שרימפס, לובסטר וסרטן; מבשלים על אש בינונית עד שהסלמון והבקל יציבים אך הנתחים עדיין שקופים מעט במרכז, כ-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
סרטןסרטן
חצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפסחצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפס
5
מסננים חצי מהמים מהסיר ומוסיפים צדפות, שמנת כבדה וחצי וחצי.
מרכיבים שתצטרך
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מניחים חתיכות חמאה על גבי המרק; מתבלים במלח ופלפל שחור. מכסים ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהסלמון והבקל מבושלים לחלוטין ומתקלפים בקלות בעזרת מזלג, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
חצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפסחצי גודל 41 מבושל מראש ושרימפס

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון פרוס, חתוך לקוביותבייקון פרוס, חתוך לקוביות114אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, נמסהחמאה, נמסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץבקלה, חתוך לחתיכות בגודל 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר4(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)haddock, cut into 1 inch pieceshaddock, cut into 1 inch pieces127אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)fresh or frozen lobster, cut into 1-inch piecesfresh or frozen lobster, cut into 1-inch pieces2בצל צהוב בינוני, קצוץ2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץתפוחי אדמה קלופים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה קלופים חתוכים לקוביות4(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מפרץ או צדפות ים, מרובעמפרץ או צדפות ים, מרובע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

חמין עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. אתה יכול לנסות את Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.