קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

חסילון רימונים מתובל

חסילון רימונים מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס רימון מתובל. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 464 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו שרימפס, מלח כשר, קאיין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. נסו ניצוץ רימון מתובל, לגימת רימונים מתובלת, ו סנגריה רימון מתובל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.