קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות27
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חציל, חומוס וקארי עגבניות

חציל, חומוס וקארי עגבניות
חציל המתכון, חומוס וקארי עגבניות מוכן תוך כ 35 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 347 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות ותקני חלב קוקוס, חצילים, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: עגבניות-חומוס קארי בקונכיות חצילים, חציל וחומוס קארי, ו חציל, תפוחי אדמה, חומוס קארי.

הוראות

1
במחבת גדולה מאוד, עמוקה, מחממים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצלים ומבשלים על חום מתון עד שהם מתחילים לרכך, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הג ' ינג ' ר ושום ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את אבקת קארי ומבשלים עד ריחני, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החצילים, חומוס, מלאי וחלב קוקוס ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים מעל חום מתון עד שהחציל מתחיל להתרכך, כ -8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים את העגבניות לתוך הקארי, מכסים ומבשלים עד שהחציל רך, כ -3 דקות יותר. מתבלים במלח ופלפל. מערבבים בכוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.