קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

חרדל חתוך עבה צלעות חזיר במרינדה עם בצל אדום מקורמל

חרדל חתוך עבה צלעות חזיר במרינדה עם בצל אדום מקורמל
צלעות חזיר במרינדה חרדל חתוכות עבות עם בצל אדום מקורמל יכולות להיות בדיוק ללא גלוטן, ללא חלב וקטוגני מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 45 גרם חלבון, 43 גרם שומן, ובסך הכל 618 קלוריות. מתכון זה משמש 4. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, מ -3 ענפי טימין, בצל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 40 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 86%, וזה מדהים. חרדל חתוך עבה צלעות חזיר במרינדה עם בצל אדום מקורמל, צלעות חזיר כפולות בחיתוך עבה, ו ארוחת ערב הערב: צלעות חזיר חתוכות עבות עם תפוחים ובצל דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צלעות: לזרוק את צלעות עם שאר החומרים ולתת למרינדה 1 שעה או עד לילה מכוסה בקירור. מביאים לטמפרטורת החדר לפני הבישול.
1
מחממים מחבת גדולה של 2 מבערים על אש בינונית למשך 5 דקות עד שהיא מעשנת חמה. מבשלים חזיר עד להשחמה יפה משני הצדדים, בערך 5 עד 6 דקות מכל צד. בזמן שהצלעות מסיימות, מחממים את השמן הצמחי על אש בינונית-גבוהה במחבת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים בצל ומבשלים כ -4 דקות. לאחר מכן מזלפים בצל עם דבש ובלסמי ומבשלים עד לריכוך וקרמל קלות, כ -15 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
3
מגישים צלעות עם ערימה קטנה של בצל.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם בחירה מצוינת עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות חוות מקמוריי נהר רוסי פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
חוות מקמוריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמוריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמוריי שלנו 2012 עמק הנהר הרוסי פינו נואר נפתח בניחוחות של לבנדר ובויסנברי המפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין העסיסי הזה יש תחושת פה משיי, ממוסגרת ברמזים עדינים של אלון מיישון חבית.