קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות27
מגזין

חשיש וביצים בסגנון קאובוי יווני

חשיש וביצים בסגנון קאובוי יווני
חשיש וביצים יווניים עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 39 גרם של שומן, וסך הכל 532 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. 14 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, מלח ופלפל טחון, שום ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. . הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. , שהוא מוצק. נסו מחבת חשיש קאובוי, חשיש וביצים ללא בשר, ו חשיש וביצים מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 2 כפות שמן זית במחבת מעל חום בינוני. מבשלים את תפוחי האדמה בשמן המחומם עד שהם מתחילים להתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל והשום; ממשיכים לבשל עד שהזעת הבצל ומתחילים לקרמל. מתבלים עם אבקת צ 'יפוטלה צ' ילה, כמון, כוסברה, מלח ופלפל; מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
כוסברה.כוסברה.
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
3
מעבירים לקערה ומכסים בצלחת כדי לשמור על החום.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים 2 כפות שמן זית למחבת ולחזור לחום בינוני. לפצח את הביצים לתוך השמן המחומם לבשל עד שהם מתחילים להפוך אטום; להעיף ולהמשיך לבשל עד לא נשאר לבן ברור. (אל תבשלו יותר מדי את הביצים-החלק הטוב ביותר של הארוחה הזו הוא החלקות שהחלמון מוסיף לתערובת).
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מניחים את הביצים המבושלות על תערובת תפוחי האדמה. למעלה עם כוסברה, גבינת פטה, ואבוקדו לשרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
תפוח אדמהתפוח אדמה
ביצהביצה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.