קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

טאקו דגים

טאקו דגים
טאקו דגים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 671 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו אבוקדו, טורטייה קמח, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב טורטייה הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טורטיה טורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ג'ק Crevalle (או דגים אחרים) טאקו דגים, טאקו דגים, ו טאקו דגים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1פרוסה1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו4ריבס, קצוץ טרי או קפואכרוב מגורר דקכרוב מגורר דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגון עמוקשמן קנולה לטיגון עמוק1(יכול להיות או להרחיק)צ'ילי ארבול הקרקע או 1/2 כפית פלפל קאייןצ'ילי ארבול הקרקע או 1/2 כפית פלפל קאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה, עדיף חלב כהה או 1 כוס, בטמפרטורת החדרבירה, עדיף חלב כהה או 1 כוס, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4ריבס, קצוץ טרי או קפואתירס או טורטייה קמחתירס או טורטייה קמח11 קילו קישואים,5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4ריבס, קצוץ טרי או קפואליים, רבעים.ליים, רבעים.11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף בבקבוקרוטב פלפל חריף בבקבוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסה פרסקהסלסה פרסקה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דג לבן כגון סנאפר אדום, בס ים או 3/4 lb פילה אמנוןפילה דג לבן כגון סנאפר אדום, בס ים או 3/4 lb פילה אמנון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.