קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

טאקו מק

טאקו מק
הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך עגבניות, גבינת צ'דר, רוטב טאקו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 31% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: Mac-a-Taco , Turkey Taco Mac ו- Taco Mac and Cheese .

הוראות

1
מכינים קונכיות ותערובת גבינה לפי הוראות האריזה. מערבבים את הנקניק, רוטב הטאקו והתיבול; מבשלים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טאקורוטב טאקו
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
2
מקשטים בחסה, עגבניות וגבינת צ'דר אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטאקו. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.