קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

טארט עוגת גבינה תות מדומה

טארט עוגת גבינה תות מדומה
טארט עוגת גבינה תות מדומה דורש כ-5 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 87 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-3 גרם חלבון, 6 גרם שומן ובסך הכל 123 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה יהיה להיט באירוע יום האם שלך. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש תוספת מוקצפת, קרקר גרהם, סוכר שווה ערך תחליף סוכר ותותים. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 31%, וזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ללא טארט עוגת גבינה תותים, טארט עוגת גבינה תותים עם קרום פקאן, וטארט עוגת גבינה תות לימון קרד.

הוראות

1
בצלחת קינוח קטנה מערבבים את הציפוי המוקצף, גבינת השמנת ותחליף הסוכר עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה תותים; מפזרים פירורי קרקר.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קרקר גרהם שלם, מפורר1/2 קרקר גרהם שלם, מפורר
קרקר גרהם שלם, מפוררקרקר גרהם שלם, מפורר
תוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוציםתוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוצים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טארט בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.