קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות20
ציון בריאות10
מגזין

טוב ניו אורלינס קריאולית גמבו

טוב ניו אורלינס קריאולית גמבו
צריך מנה עיקרית ללא חלב? טוב ניו אורלינס קריאולי גומבו יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכין 20 מנות עם 227 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו סוכר, רוטב עגבניות, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בתערובת התיבול תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת דלעת ספייס קרם לחמניות כמו קינוח. 2081 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו -40 דקות. נסו ניו אורלינס" הטוב ביותר " גמבו, ניו אורלינס גמבו, ו ניו אורלינס שרימפס קריאולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכינו רוקס על ידי הקצפת הקמח ו 3/4 כוס טפטופי בייקון יחד בסיר גדול וכבד על אש בינונית-נמוכה ליצירת תערובת חלקה. מבשלים את הרוקס תוך הקצפה מתמדת, עד שהוא הופך לצבע חום מהגוני עשיר. זה יכול לקחת 20 עד 30 דקות; צפו בחום בזהירות והקציפו כל הזמן או שרוקס יישרף.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; ממשיכים להקציף עד שהתערובת מפסיקה לבשל.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מכניסים את הסלרי, הבצל, הפלפל הירוק והשום לקערת העבודה של מעבד מזון, ודופקים עד שהירקות קצוצים דק מאוד. מערבבים את הירקות לרוקס ומערבבים פנימה את הנקניקיה. הביאו את התערובת לרתיחה על אש בינונית-נמוכה, ובשלו עד שהירקות רכים, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מסירים מהאש ומניחים בצד.
5
הביאו את קוביות מרק המים והבקר לרתיחה בתנור הולנדי גדול או בסיר מרק. מערבבים עד שקוביות הבולון מתמוססות, ומקציפים את תערובת הרוקס למים הרותחים. מנמיכים את האש לרתיחה, ומערבבים פנימה את הסוכר, המלח, רוטב הפלפל החריף, תיבול הקג ' ון, עלי הדפנה, הטימין, העגבניות המבושלות ורוטב העגבניות. מבשלים את המרק על אש נמוכה במשך שעה 1; לערבב 2 כפיות של אבקת גומבו קובץ בסימן 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות עדשים מיובשות2 כוסות עדשים מיובשות
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות1/2 פחית (3 Oz) רסק עגבניות
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6
בינתיים ממיסים 2 כפות טפטופי בייקון במחבת, ומבשלים את הבמיה עם חומץ על אש בינונית למשך 15 דקות; מוציאים במיה בעזרת כף מחוררת, ומערבבים לגומבו המבעבע.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
מרק גמביהמרק גמביה
במיהבמיה
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
7
מערבבים פנימה בשר סרטנים, שרימפס ורוטב ווסטרשייר, ומבשלים עד שהטעמים התמזגו, 45 דקות נוספות. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה עוד 2 כפיות אבקת גומבו.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
בשר סרטניםבשר סרטנים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
מרק גמביהמרק גמביה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוסנקניק אנדויל, פרוס2(חוֹרֶף)1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש43 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת6פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניות500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תערובת תיבול Cajun (כגון Tony chachere ' s®), או לטעוםתערובת תיבול Cajun (כגון Tony chachere ' s®), או לטעום170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ גססלרי קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץ גספלפל ירוק, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קובץ גאמבואבקת קובץ גאמבו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטניםבשר סרטנים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות קפואות לחתוך במיה, מופשרחבילות קפואות לחתוך במיה, מופשר1גדולבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2(חוֹרֶף)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®), או לפי הטעםרוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®), או לפי הטעם20ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם1kgsשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים3בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור קייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קאדר אודה לפנינים אלברינו נוצץ. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -36 דולר.
קאדר אודה פנינים נוצץ אלברינו
קאדר אודה פנינים נוצץ אלברינו
יין זה הוא אקזוטי יחיד מסוגו כי מתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, הדרים ותבלינים אפייה מלוחים. תווים פרחוניים של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושת עומק. היין מתפתח כאשר התוסס שומר על ארומטים של יין זה באבולוציה מתמדת. אלמנט אפס המינון של היין הזה יש את זה רוקד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של הדרים, מינרלים ותבלינים. מראש, זה עומס חושי כמעט אבל כאשר אתה חוזר אל האדמה הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פרי אקזוטי זה משאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת את האבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו שבטוח ישמור על התחושה במצב עמוק של תככים מספקים.