קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

טונה בגריל מזרחי

טונה בגריל מזרחי
טונה בגריל מזרחי עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, מתכון פסקטרי משמש 6 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 28 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 215 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם סטייקי טונה, רוטב סויה, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 78%. מתכונים דומים: טונה בגריל מזרחי, סלט טונה מזרחי, ו קבבוני עוף מזרחיים בגריל עם קלח תירס בגריל.

הוראות

1
מניחים סטייקי טונה בכלי רדוד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
2
שלב רוטב סויה ו -8 המרכיבים הבאים בקערה בינונית; יוצקים מעל סטייקי טונה. מכסים ומשרים במקרר 30 דקות, הופכים פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוציאים סטייקי טונה מהמרינדה, ושומרים מרינדה. מתלה גריל מעיל עם תרסיס בישול; מניחים על גריל על גחלים בינוניות-חמות (350 עד 400).
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק טונהסטייק טונה
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים טונה על המדף; גריל, מכוסה, 4 עד 6 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות כאשר הם נבדקים במזלג, צולים מדי פעם במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מעבירים טונה לצלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
טונהטונה
6
מקשטים בתלתלי בצל ירוק, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזילי. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. הר הגאווה כרמים מרלו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
כרמי הר הגאווה מרלו
כרמי הר הגאווה מרלו
אף מפואר של שזיף בהיר, דובדבן, עלה כותרת של ורדים,תות ואגוז מציג יין מפתה שמגדיר את בלוטות הטעם. החיך מרובד ושופע, ומבטא גלים גליים של פרי אדום השזורים זה בזה על ידי חיך אמצע עשיר וחומציות תוססת. 7% קברנה סוביניון מגוש הסלע הוולקני וגוש גבעת הרוקי קוורץ שולבו בכדי להוסיף עומק ומבנה ליין. בעוד שלעתים קרובות אנו מתארים את המרלו הזה כ" מרלו של חובב מוניות", 2011 מדגים מה הופך את המרלו לכל כך יפה ומיוחד כמו ריכוז יין זני, מרקם חלק אך מלא, עדינות ואקס פקטור חמקמק שיש לו " חושיות."תערובת: 93% מרלו ו -7% קברנה סוביניון.