קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

טונה טעים

טונה טעים
המתכון טונה טעים יכול להתבצע בסביבות 35 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 21 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 456 קלוריות. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים טונה, שמנת, אטריות ביצים ושמן צמחי. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 53%. ציון זה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם בריא וטעים: המבורגרים של טונה דיז'ון, תבשיל אטריות פטריות טונה טעים, ו בריא וטעים: המבורגרים של טונה דיז'ון.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים אטריות ביצים ומבשלים 8 עד 10 דקות או עד לדרגת אל-דנטה; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
3
במחבת גדולה על אש בינונית מטגנים בצל בשמן עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים פנימה מרק טונה ופטריות. מערבבים שמנת חמוצה ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריותמרק פטריות
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טונהטונה
5
מערבבים יחד את אטריות הביצים המבושלות והרוטב ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביצים מבושלותאטריות ביצים מבושלות
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

יין פינו נואר, מרלו ורוז הם הבחירות המובילות שלי לטונה. למרות שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז המוגן גם ישתלב יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מכרם חוות סנג ' אקומו אמרל בחוף סונומה אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.