קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

טונה סלט אפונה

טונה סלט אפונה
סלט אפונה טונה עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 92 קלוריות. אם יש לכם אפונה, אבקת שום, טונאן במיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט טונה, סלט טונה, ו סלט טונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות ארבעה בריקס יקב פאסו רובלס Sangiovese, מונית, מרלו "Scosso" תערובת. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot
Four Brix Winery Paso Robles Sangiovese, Cab, Merlot" Scosso " Blend
"סופר טוסקנה" קליפורני של סנג ' ובזה, קברנה סוביניון, מרלו הוא נסיעה מלאה-גאלופ לחושים. ניחוח מרוכז של פטל ואוכמניות עם טבק ותבלינים לתת אף נועז חם לתערובת זו. פטל ואספרסו על החיך מאוזנים על ידי טאנינים מלאים ומעוגלים על ידי רמזים של פלפל ווניל עם גימור ברי מתוק.