קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה צרובה עם אבוקדו וסלסה ורדה

טונה צרובה עם אבוקדו וסלסה ורדה
זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך שמן זית, שום, עלי פטרוזיליה שטוחים קלות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. וזה נהדר. נסו טונה צרובה עם סלסה אבוקדו, צדפות צרובות עם סלסה ורדה, ו סטייק צרוב במחבת עם סלסה ורדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הפטרוזיליה, צלפים, שום, מיץ לימון, רסק אנשובי, חרדל, 1/2 כפית מלח, ו 1/8 כפית פלפל למעבד מזון. דופק לקצוץ, שש עד שמונה פעמים. עם המכונה פועלת, להוסיף את שמן 1/2 כוס בזרם דק לעשות מחית גס. השאר את הרוטב במעבד המזון, ואם יש צורך, דופק מחדש emulsify רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
משחת אנשובימשחת אנשובי
מיץ לימוןמיץ לימון
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
פלפלפלפל
רוטברוטב
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מחממים מחבת גריל או מחבת ברזל יצוק כבד על חום גבוה בינוני. לשפשף את סטייקים טונה בכל רחבי עם שמן 1 כף.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
3
מפזרים את הנותרים 1/4 כפית מלח 1/8 כפית פלפל. מבשלים את הדג במשך 3 דקות. הפעל ומבשל עד שנעשה לטעם שלך, 3 עד 4 דקות יותר עבור בינוני נדיר. כדי לשרת, מעל סטייקים טונה עם אבוקדו טפטוף עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק טונהסטייק טונה
אבוקדואבוקדו
פלפלפלפל
רוטברוטב
דגיםדגים
מלחמלח
4
חלופות דגים: סטייקים דגים המשרד, כגון חידקן, כריש מאקו, ו swordfish, כל לעשות חלופות מצוינות הטונה. אתה רוצה לבשל אותם יותר זמן עד שזה עתה נעשה, ולא בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
דג חרבדג חרב
סטייק.סטייק.
כרישכריש
דגיםדגים
טונהטונה
5
המלצת יין: הטעמים החצופים של ממרח אנשובי וצלפים עושים יין לבן עם הרבה חומציות חובה. מקדש או מוסקדט מוסקדט דה סבר-Et-מיין (Muscadet de Svre-et-Maine), שניהם מעמק לואר בצרפת, הם דוגמאות טובות.
מרכיבים שתצטרך
משחת אנשובימשחת אנשובי
SancerreSancerre
צלפיםצלפים
ייןיין

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא GEN5 מרלו. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
GEN5 מרלו
GEN5 מרלו
# 40 Wine Enthusiast Top 100 Best Buy של 2019