קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

טוסטאדאס פורל מעושן

טוסטאדאס פורל מעושן
מתכון פורל מעושן Tostadas מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 8 מנות. מתאבן זה יש 70 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך עירית, עגבניות שזיפים-חצוי, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 23% המנה הזאת די גרועה. נסו מטבל פורל מעושן, פורל מעושן, ו מטבל פורל מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים את הטרוטה, העגבניות, מיץ האבוקדו והליים וזורקים בעדינות. מתבלים במלח ופלפל. כפית את התערובת על שבבי התירס ומפזרים עם עירית.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
פורלפורל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.