קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

טורטליני ופסטו מינסטרונה

טורטליני ופסטו מינסטרונה
זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: Minestrone טורטליני, Minestrone טורטליני, ו Minestrone Tortellini.

הוראות

1
מביאים את המניה לרתיחה במחבת גדולה. עצה בפסטה ולבשל בעקבות הוראות חבילה, לזרוק את הירוקים באביב אפונה עם 1-2 דקות ללכת. כאשר הירקות רכים, פסטה מבושלת ומרק הוא צנרת חם, כפית לתוך קערות. למעלה עם מנה של פסטו שנותר, טחינה טובה של פלפל שחור ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ירוקירוק
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

Minestrone עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casaloste קיאנטי Classico Riserva. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.