קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טמפורה מטוגן במיה

טמפורה מטוגן במיה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל טמפורה מטוגן Okran. מנה אחת מכילה 423 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-27 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם במיה, שמיר, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 59%. נסו טמפורה מטוגן במיה, בגידה: ניו סאות ' רן חיים ספר בישול + במיה מטוגנת טמפורה, ו אוקרה טמפורנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי או טיגון עמוק ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
2
לשטוף את במיה, לנקז ביסודיות יבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים את הקצוות של במיה, ולאחר מכן לחתוך את לרוחב במיה לתוך סיבובים 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, לשלב את הקמחים, אבקת אפייה, 1 כפית מלח, סודה לשתיה, 1/2 כפית קאיין ו 1/4 כפית פלפל לבן. בקערה קטנה, לשלב את הנותרים 1/2 כפית מלח, 1/2 כפית קאיין ו 1/4 כפית פלפל לבן ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את עמילן התירס בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
6
כאשר השמן חם, מוסיפים את הרוטב החריף ומי הקרח לקמח המתובל. מערבבים בעדינות; יהיו כמה גושים קטנים.
מרכיבים שתצטרך
7
שיפוד חתיכות במיה דרך באמצע הבשר, משאיר מספיק מקום בין כל פיסת במיה כך שהם יכולים לטגן בנפרד. חזור עם במיה נותרת. לדלות שיפודים דרך קורנפלור.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים לתוך הבלילה טמפורה ולאחר מכן מיד ובזהירות לתוך השמן החם.
מרכיבים שתצטרך
9
מטגנים את הבמיה בקבוצות עד להשחמה, 4 עד 6 דקות עבור כל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
10
מסננים על מגבות נייר, מפזרים את תערובת מלח ותבלינים שמורות ומגישים מיד עם רוטב החווה פיקנטי.
מרכיבים שתצטרך
11
טחון את השום ולאחר מכן להוסיף 1/2 כפית מלח כשר מחית עם קצה הסכין עד הדבק נוצר.
מרכיבים שתצטרך
12
הוסף את זה לבלנדר עם שאר החומרים. מחית וטעם להתאים תיבול.
מרכיבים שתצטרך
13
הסר ומניח בקערה קטנה ומקרר במשך 1 שעה.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין11 קילו קישואים,פלפל קאיין, מחולקפלפל קאיין, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,שמיר מיובששמיר מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית שטוחה ארוזה ורעננהפטרוזיליה איטלקית שטוחה ארוזה ורעננה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחון, מחולקפלפל לבן טחון, מחולק1צביטהצבוט פלפל לבן טחוןצבוט פלפל לבן טחון2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה טריהבמיה טריה11 קילו קישואים,פתיתי בצל מיובשיםפתיתי בצל מיובשים11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4מקפיםרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובח, מחולקמלח ים משובח, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קרים כקרחמים קרים כקרח2טיפותרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר