קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

טראפלס עוגת לירה פטל

טראפלס עוגת לירה פטל
מתכון זה מספק 30 מנות. עם 63 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך שקדים, ממרח פירות פטל, עוגת קילו מיליון דולר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו כמהין עוגה פאונד 3 דרכים, כמהין עוגת ג'ינג'ר פאונד מסוכרת, ו שוקולד-אספרסו כמהין עוגה קילו (מתכונים דומים).

הוראות

1
להתפורר חצי מיליון עוגת פאונד דולר לקערה גדולה; מערבבים בזיגוג קרם חמאה וניל, ממרח פירות פטל, וניל עד התערובת מחזיקה את צורתו. צורה לתוך כדורי 1 אינץ'; מקום על נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות ממרח פירות פטל2 כפות ממרח פירות פטל
עוגה יבשהעוגה יבשה
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
רול כמהין בשקדים קלויים קצוצים דק, ומעל כל אחד עם 2 שקדים פרוסים קלויים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
כמהיןכמהין
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

עוגה יבשה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.