קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

יווני Dolma Aka ממולא ענבים עלים

יווני Dolma Aka ממולא ענבים עלים
דולמן היווני Aka עלים ממולאים ענבים עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 549 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. גשו לסופר וקנו עלי ענבים, מים, מים חמים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו בשר יווני-ממולא ענבים עלים, עלי ענבים ממולאים ביוונית עם אורז ועשבי תיבול (Dolmadakia), ו עלי גפן ממולאים - מתכון טורקי אותנטי Dolma (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Asyrtiko, Agiorgitiko, Moschofilero

Assyrtiko, Agiorgitiko, ו Moschofilero הן אפשרויות נהדרות עבור יוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. האסירטיקו של גאיה מונוגרפיה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
גאיה מונוגרפיה אסירטיקו
גאיה מונוגרפיה אסירטיקו
אסירטיקו צעיר ופירותי מאוד, עם זר של יערה ופרי הדר וחומציות מרעננת על החיך. זיווג קלאסי למאכלי ים טריים, יין זה הוא גם מענג בכוחות עצמו כאפרטיב או זיווג עם מתאבנים קלים.