קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות10
ציון בריאות32
מגזין

יום המשחק של סאני צ'ילי

יום המשחק של סאני צ'ילי
יום המשחק של סאני צ'ילי נטול גלוטן, ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 473 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן למנה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 2 שעות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו כמון הקרקע, טורטיות תירס, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: יום המשחק של סאני צ'ילי, תחרות צ'ילי שנתית 7: כניסה מספר 1-יום המשחק צ' ילי + תפריט שבועי, ו משחק יום צ'ילי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר ציר גדול על אש בינונית - גבוהה מוסיפים את השמן הצמחי, הבצל והג ' לפנו.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
בצלבצל
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מפזרים מלח ומקפיצים עד ששניהם רכים מעט.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
4
מוציאים את המעטפת מהצ ' וריסו ומוסיפים אותה לסיר. בעזרת כף עץ או מועך תפוחי אדמה, לשבור את הקישורים עד שהם דומים בשר הקרקע.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
צ ' וריסוצ ' וריסו
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
כף עץכף עץ
סירסיר
5
קולים עד שהשמן בצבע כתום משתחרר והצ ' וריסו מתחיל להיות פריך מעט כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
כתוםכתום
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים את השום, הכמון, האורגנו, אבקת הצ ' ילי, הטימין, הפפריקה, פתיתי הפלפל האדום, העגבניות ורסק העגבניות. מערבבים היטב את כל החומרים ומבשלים עד שקליפות העגבניות מתחילות להתקלף והכל בצבע חום-אדמדם כהה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
שוםשום
כמוןכמון
טימיןטימין
7
מוסיפים את טעם ההודו והרוטב, ואז בעזרת כף או מועך, שוברים את הודו הטחון תוך ערבוב תדיר בזמן הבישול. מבשלים עד שההודו מחומם, ואז מוסיפים ציר עוף, רוטב חריף, מקל קינמון ומלח ופלפל, לפי הטעם. מערבבים פנימה את קמח התירס, מורידים לרתיחה ומכסים. מבשלים כ 1 שעה, תוך ערבוב מדי פעם כדי לשחרר את הצ ' ילי מתחתית הסיר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מקל קינמוןמקל קינמון
ציר עוףציר עוף
הודו טחוןהודו טחון
רוטב חריףרוטב חריף
קמח תירסקמח תירס
טורקיה כולהטורקיה כולה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
הסר מקל קינמון כאשר הוא מתחיל לבטל את סלסול עצמו ולספוג קצת לחות הופך צפוף לחות, סביב 40 דקות לתוך רתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
9
בינתיים, בסיר כבד או בטיגון עמוק מחממים מספיק שמן כדי למלא את הסיר בעומק של לפחות 3 אינץ ' עד 350 מעלות צלזיוס.ערמו את הטורטיות, כמה בכל פעם, וחתכו ל -4 רצועות. כאשר השמן מגיע לטמפרטורה, מוסיפים 5 עד 6 רצועות בכל פעם ומטגנים בקבוצות עד שהברז מכף נשמע חלול ובועות מתחילות להיווצר על הרצועות, בערך 1 דקה לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוציאים לצלחת מרופדת במגבת נייר ומפזרים כל אצווה מיד במלח. כ-30 דקות לפני ההגשה מוסיפים את פולי הקנליני לצ ' ילי ומערבבים לחימום.
מרכיבים שתצטרך
שעועית קנלינישעועית קנליני
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
11
מעבירים את הצ ' ילי לקערת הגשה גדולה ומגישים עם שבבי הטורטייה והקישוטים המוגדרים כמו בר.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, שטופה ומרוקנתשעועית קנליני, שטופה ומרוקנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו מקסיקני טרי או לא מבושל (כ-4 קישורים)צ'וריסו מקסיקני טרי או לא מבושל (כ-4 קישורים)1stick(3 אינץ') קינמון(3 אינץ') קינמון20טורטיות תירס כחולותטורטיות תירס כחולות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישוטים אפשריים: 1 שמנת חמוצה, 2 כוסות צ'דר מגורר, 2 גבינות פלפל מגורר, 1 בצל גדול, חתוך לקוביות, 4 בצל ירוק, קצוץ, 5 עגבניות רומא, חתוך לקוביות, 1 כוסברה חבורה, עלים קצוציםקישוטים אפשריים: 1 שמנת חמוצה, 2 כוסות צ'דר מגורר, 2 גבינות פלפל מגורר, 1 בצל גדול, חתוך לקוביות, 4 בצל ירוק, קצוץ, 5 עגבניות רומא, חתוך לקוביות, 1 כוסברה חבורה, עלים קצוצים11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש2(יכול להיות או להרחיק)קמח תירס משובח קרקעקמח תירס משובח קרקע2ציפורןשום, פרוסשום, פרוס2(יכול להיות או להרחיק)רוטב טעמים (מומלץ: רוטב מאסטר או זר מטבח)רוטב טעמים (מומלץ: רוטב מאסטר או זר מטבח)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב חריף (recomended: Frank ' s Red Hot)רוטב חריף (recomended: Frank ' s Red Hot)11 קילו קישואים,פפריקה הונגרית או חמהפפריקה הונגרית או חמה1חלפיניו, זרע וקצוץחלפיניו, זרע וקצוץ1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות4עגבניות רומא, זרע וקצוץעגבניות רומא, זרע וקצוץ10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. פאפט דל מאס קאווה ברוט עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
פאפט דל מאס קאווה ברוט
פאפט דל מאס קאווה ברוט
ניחוחות פרי נעימים וצבע בהיר וברור. תחושת הטעם בפה נעימה מאוד, קלילה ומאוזנת היטב, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם תווי פירות ופרחים. טעם הלוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג על היין.