קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות59
סוגי מאכליםרטבים
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

ירקות בגריל ברוטב עגבניות בלסמי עם קוסקוס

ירקות בגריל ברוטב עגבניות בלסמי עם קוסקוס
ירקות בגריל ברוטב עגבניות בלסמי עם קוסקוס יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון הרוטב שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 344 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכון זה מ Allrecipes יש 23 אוהדים. אם יש לכם חומץ בלסמי, פלפל, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 95%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ירקות בגריל עם קוסקוס ורוטב יוגורט, טופו מתובל וירקות מעל קוסקוס עגבניות, ו טופו מתובל וירקות מעל קוסקוס עגבניות.

הוראות

1
הסר את הזרעים מן הפלפל, ולחתוך לרצועות על 1 עד 2 סנטימטרים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את חצילים לחצות לתוך סיבובים על 1/3 עד 1/2 אינץ ' עבה, לחתוך כל אחד לתוך 6 עד 8 אפילו גושים. מקלפים את הבצל וקוצצים ל-8 מנות. חתוך את הקישואים, וחתוך לפרוסות עבות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחבת גריל חום מעל חום גבוה עם התזה נדיבה של שמן זית. כאשר הוא חם מאוד, להוסיף את כל הירקות למחבת. לחץ למטה מדי פעם כדי לקבל קווי גריל עליהם. הפעל מדי פעם כדי למנוע שריפה. מבשלים כ -15 דקות, או עד שהירקות משחימים ומבושלים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים שעועית רחבה לתוך הירקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים עגבניות קצוצות, וחומץ. מבשלים במשך כמה דקות בעוד הקוסקוס מוכן.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים קוסקוס לתוך קערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים מלאי ירקות רותחים ומערבבים במזלג. תמשיך להרים את הקוסקוס מדי פעם כדי למנוע ממנו להידבק. זה לוקח רק 2 עד 3 דקות להיות רך.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים קוסקוס בקערה גדולה או מגיש מגש, ומגישים את הירקות למעלה.
מרכיבים שתצטרך