קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

כבש סיציליאני מוקפץ

כבש סיציליאני מוקפץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל כבש סיציליאני מוקפץ. מנה אחת מכילה 661 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 53 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו צלפים, שום, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דל פחמימות, דיאט. נסו כבש עם ירקות מוקפצים, צלעות כבש עם תפוחים מוקפצים, ו טלה או בשר מטובל אתיופי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הגדר מחבת סאוט גדולה מעל חום גבוה ולהוסיף את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים את הטלה במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כבשכבש
4
מוסיף את הטלה למחבת יחד עם השום והטחון עד מבושל רק דרך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את פתיתי האורגנו והפלפל ומערבבים. הכבש נעשה כאשר השחמה בכל רחבי אבל עדיין רך.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
כבשכבש
6
מעבירים לצלחת ומניחים בצד.
7
הגדר את המחבת בחזרה על החום ולהפחית את החום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את הבצל, פלפלים קלויים ופטריות למחבת. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
פלפליםפלפלים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
לטגן עד שהירקות מתחילים להתרכך, ערבוב מדי פעם, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
10
להבות את המחבת עם היין, גירוד כל חתיכות השחמה. מערבבים את הזיתים, צלפים וגרידת לימון. הביאו לרתיחה וצמצמו בשני שלישים, 3 עד 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל. להחזיר את הטלה למחבת ולערבב יחד כדי לשלב את הטעמים והחום דרך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרידת לימוןגרידת לימון
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
כבשכבש
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מגישים את הטלה עם אורז pilaf ומקשטים עם הפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
כבשכבש
אורזאורז

ציוד

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)צלפים, שטוףצלפים, שטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים, לקישוטפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים, לקישוט2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים גדולים וירוקים, קצוצים בקירובזיתים גדולים וירוקים, קצוצים בקירוב4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קציצות כבש ללא עצמות( רגל או חתך ירך), פרוס לרצועות 1/2 אינץקציצות כבש ללא עצמות( רגל או חתך ירך), פרוס לרצועות 1/2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים, קצוציםעלי אורגנו טריים, קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז פילאף, להגשהאורז פילאף, להגשה1פלפל אדום צלוי כולו, זרע פרוספלפל אדום צלוי כולו, זרע פרוס283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס לבן כפתור פטריותחבילת פרוס לבן כפתור פטריות1גדולבצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס