קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות75
ציון בריאות3
מגזין

כדורי גבינה קוריאנים מיני

כדורי גבינה קוריאנים מיני
המתכון כדורי גבינה קוריאנית מיני מוכן בערך 2 שעות ו -30 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מתאים ל-75 מנות. מנה אחת מכילה 79 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם פלפל, גבינת chèvre, זרעי שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו כדורי גבינה קטנים, כדורי גבינה קטנים, ו כדורי גבינה קטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לנצח מרכיבים בסיסיים כדור גבינה עם מיקסר חשמלי מצויד מצורף ההנעה במהירות בינונית עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מערבבים טעם-תוספות. תערובת טיפה על ידי כפית חופנים על נייר קלף בישול נייר מצופה גיליון עוגיות. מקררים כ -30 דקות או עד סט. לעצב כל כדור 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אם לא משתמשים באופן מיידי, מכסים ומקררים עד 3 ימים, או להקפיא עד 1 חודש.
4
מגלגלים כדורים בזרע שומשום למעיל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
5
מגישים עם קרקרים אורז, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים אורזקרקרים אורז

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת chèvre (עז), מרוכךחבילת גבינת chèvre (עז), מרוכך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך6(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץ דק (6 בינוני)בצל ירוק קצוץ דק (6 בינוני)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.משחת צ'ילי קוריאניתמשחת צ'ילי קוריאנית01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח כשר (גס) מלח כשר (גס)11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת ליים מגוררת וטריהקליפת ליים מגוררת וטריה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחי קל קצוץ דקקמחי קל קצוץ דק75ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים אורזקרקרים אורז5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי שומשום שחורזרעי שומשום שחור340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות מוצרלה גרוסות כוסותגבינות מוצרלה גרוסות כוסות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Quintan Essentia Chenin Blanc. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Quinta Essentia Chenin Blanc
Quinta Essentia Chenin Blanc
צבע צהוב עמוק מצביע על בשלות מלאה ומורכבות. ניחוחות של אגס אפוי, תפוח בשל, רמזים של הדרים טריים אגוזים קלויים נמצאים על האף מורכב שכבתי. החיך הוא מרקם עשיר חושף אננס, פירות טרופיים ותפוח טעים זהוב. הגימור משלים זמן רב חומציות מוצקה שנותנת את אורך היין ומיקוד.הצמד את היין הזה לצד דגים בגריל ופירות ים באופן כללי.