קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות6
מגזין

כדורי סרטן

כדורי סרטן
והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 123 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פלפל, פלפל, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו כדורי סרטן מטוגנים אסיאתיים, כדורי עוגת סרטן בירה, ו Pancit bihon עם עוף, נקניק סיני, kikiam וכדורי סרטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר כבד ועמוק, מחממים שמן בוטנים ל 365 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
עבור רוטב טרטר, לשלב את כל החומרים למעבד מזון להתמזג כדי להשיג chunkiness הרצוי, להתאים תיבול וקירור עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
עבור כדורי הסרטן: בקערה גדולה, להרטיב פירורי לחם עם שמנת כבדה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
שמנת כבדהשמנת כבדה
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים במרכיבים הנותרים. צורה לכדורים בערך בגודל של אגוז. מטגנים בשמן עד חום, כ 5 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
שמן בישולשמן בישול
5
מגישים כדורי סרטן בזמן חם, עם רוטב טרטר. כדורים יכולים להתבצע גם מראש מחומם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
סרטןסרטן
6
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות24ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2פרוסותלחם, קרום הוסר ומעובד לפירוריםלחם, קרום הוסר ומעובד לפירורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי מלפפון חמוץ שמיר, קצוץשבבי מלפפון חמוץ שמיר, קצוץ1ביצה, הוכהביצה, הוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)24ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון טרימיץ לימון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, הרים ללא כל פגזיםגוש crabmeat, הרים ללא כל פגזים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק24ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,מלח תיבולמלח תיבול1בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.