קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות25
ציון בריאות2
מגזין

כדורי שומשום עם מילוי תאנה שיכור

כדורי שומשום עם מילוי תאנה שיכור
כדורי שומשום עם מילוי תאנה שיכור עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 25 . רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. גשו לסופר וקנו תאנים, שומשום, קוניאק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: יואן סומסום שחור (כדורי אורז סומסום שחור דביק), מילוי קציצת עוף לכדורי מצות ממולאים, ו כדורי שומשום.

הוראות

1
כדי להפוך את מילוי התאנה השיכור: לשים את כל החומרים לתוך קערת ערבוב גדולה ומערבבים היטב כדי המעיל את התאנים עם הסוכר. מכסים ומניחים בצד בטמפרטורת החדר לפחות 30 דקות, או כל עוד בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר את התאנים והנוזל לקערה של מעבד מזון או מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה. לעבד או להכות את התערובת עד מחית כדי להדביק. (אתה יכול גם מועך את התערובת ביד עם מזלג.) מכסה ומקרר עד מוכן לשימוש; המילוי יכול להישמר עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
1
שים את הסוכר, מלח, וסודה לשתייה בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה ומערבבים היטב; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
ממלאים סיר גדול מצויד בסל קיטור או מתלה עם מים עד צלחת של 2 אינץ ' ולהביא לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את טארו בסל ואדים עד רך מאוד, על 10 דקות; זה צריך להתפרק אם דקר עם סכין. מיד להוסיף את טארו לתערובת הסוכר, והכה על מהירות בינונית עד חלקה ודביקה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, להביא 1 כוס בתוספת 2 כפות מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
הפוך את מהירות המיקסר לנמוך והוסף את קמח האורז הדביק. כאשר התערובת מתפוררת, מוסיפים את המים הרותחים בבת אחת. (המים חייבים להיות רותחים כאשר הוסיף.) להמשיך להכות עד הבצק רך רק מעט דביק. לסחוט את הבצק לכדור, לעטוף בניילון נצמד, ולהניח בצד עד שהוא מתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
6
לעצב את הבצק לתוך בול עץ 1 אינץ 'בקוטר, לחתוך את היומן לאורכים 2 אינץ'. אחד בכל פעם, לשטח כל פיסת בצק עם כף היד שלך לתוך מעגל 4 אינץ 'בקוטר ו 1/4 אינץ' עבה. שים 1 כף של מילוי התאנה הצונן לתוך מרכז המעגל, ואז להביא את הקצוות יחד כדי ליצור חצי ירח וצביטה לאטום. צבטו את הבצק העודף בשני הקצוות וגלגלו את הכופתה הממולאת לכדור. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
7
ממלאים סיר עמוק וכבד בשמן לעומק של לפחות 3 אינץ 'וחום עד 149°. ממלאים צלחת רדודה עם 1/8 אינץ' של מים ועוד צלחת רדודה עם זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
8
לגלגל כדור שומשום במים, רק מספיק כדי להרטיב, ואז להתגלגל זרעי שומשום עד מצופה היטב. לחץ על הזרעים כך שהם מקל על הכדורים, במידת הצורך. בזהירות להוריד את הכדור המצופה לתוך השמן ומבשלים, בלי לערבב, עד שהוא צף והוא חום זהוב פריך וקל, על 5 דקות. אתה יכול לבשל על 8 כדורים בכל פעם, אבל לא צפוף במחבת. בזהירות להסיר מן השמן ולנקז על מגבות נייר. חזור עם הכדורים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
10
Reprinted עם אישור מן הנקודה המתוקה: קינוחים בהשראת אסיה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש