קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף אפויות

כנפי עוף אפויות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ו primal hor d ' oeuvre? כנפי עוף אפויות יכולות להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 148 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבקת שום, אבקת צ'ילי, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו כנפי עוף אפויות, מאגי, כנפי עוף אפויות., ו כנפי עוף אפויות מתובלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את שמן הזית, שום, אבקת צ ' ילי, אבקת שום, מלח ופלפל בשקית גדולה, resealable; חותם ולטלטל לשלב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שמן זיתשמן זית
שוםשום
פלפלפלפל
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
3
מוסיפים את כנפי העוף; לאטום מחדש וללחוץ למעיל. מסדרים את כנפי העוף על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מבשלים את הכנפיים בתנור שחומם מראש 1 שעה, או עד פריך מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה a עד Z. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.