קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

כנפי עוף מזוגגות בלסמי

כנפי עוף מזוגגות בלסמי
כנפי עוף מזוגגות בלסמי עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 46 גרם חלבון, 39 גרם שומן, ובסך הכל של 599 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם דבש, תבליני אירווין תבלין השחרת קייג'ון, תבליני אירווין תיבול תערובת רוטיסרי מעושן, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בתערובת התיבול תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת דלעת ספייס קרם סקונס כמו קינוח. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 57%. הציון הזה מוצק. נסו כנפי עוף מזוגגות סויה בלסמי, כנפי עוף מזוגגות בלסמי, ו כרובית מזוגגת בלסמית "כנפיים" ל # סאנדיי עם @גאלופ משפחה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערת ערבוב שלבו את רוטב הסויה, הדבש, החומץ הבלסמי, התבלינים המשחירים ותערובת הרוטיסרי, ערבבו היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
שחור תבליןשחור תבלין
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מוסיפים כנפיים לתערובת ולתת למרינדה במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
3
מחממים תנור ל 375 מעלות פ. מסדרים כנפיים על תבנית עם נייר אפייה ואופים 25 דקות, ומברישים את המרינדה שנותרה על הכנפיים בזמן שהם מבשלים על מנת ליצור זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מגישים עם המטבל והירקות האהובים עליכם.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור כנפי עוף. בשר לבן משולב בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכריע את טעם הבשר, ולכן שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטן אמה שמורת שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שרדונה רזרבה הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופסיפלורה יחד עם נגיעות של דבש וניל. בפה, זהו יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים ורטבים שמנוניים, פירות ים וסרטנים בגריל. אידיאלי גם לבשר לבן וגבינות בוגרות.