קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

כנפי עוף צלויות אסיאתיות מספיק

כנפי עוף צלויות אסיאתיות מספיק
כנפי עוף צלויות מספיק אסיאתיות יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 33 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 598 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך רוטב צדפות, שיני שום, ג'ין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בג'ין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סורבה ג'ין וטוניק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו כנפיים אסייתיות מתובלות ומתובלות, כנפיים אסיאתיות, ו כנפי עוף אסייתיות לוהטות כמוך. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו