קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

כנפי פלפל חריף צלוי

כנפי פלפל חריף צלוי
כנפי פלפל חריף צלויות עשויות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 494 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. אם יש לכם שמן צמחי, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, ג'לי פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'לי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות Thumbprint ג'לי תירס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. נסו עוגת חלב חם עם ציפוי קוקוס צלוי + וידאו (עוגת דייזי עצלן), כנפי באפלו צלויות, ו כנפי עוף צלויות בסגנון תאילנדי עם רוטב חם וחמוץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטגן. קו מחבת גיליון עם נייר, מניחים מדף על גבי המחבת ושמן את המדף.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
2
לזרוק את הכנפיים עם שמן 2 כפות ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
כנפי עוףכנפי עוף
שמן בישולשמן בישול
3
פרוש את הכנפיים על המדף בשכבה 1. מטגנים 4 עד 5 סנטימטרים מהחום, מתהפכים פעם אחת, עד בקושי מבושל דרך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
כנפי עוףכנפי עוף
4
בסיר קטן מעל חום מתון, לטאטא את ג ' לי פלפל חם, מיץ לימון ורוטב חם עד חלקה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום ולתת להתבשל 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לי פלפלג ' לי פלפל
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
5
מברשת 1/4 כוס רוטב על הכנפיים המבושלות צלוי 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
6
מברשת את הכנפיים עם רוטב 1/4 כוס שוב, ולאחר מכן להפוך את הכנפיים מעל מברשת עם עוד 1/4 כוס רוטב. לצלות עד פריך על, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
כנפי עוףכנפי עוף
7
מברשת עם הרוטב שנותר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.