קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

כרוב אפריקאי ומרק ים

כרוב אפריקאי ומרק ים
מתכון כרוב אפריקאי ומרק ים יכול לספק את התשוקה האפריקאית שלך בערך 20 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 402 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם מרק ירקות, קינמון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. נסו חומוס צפון אפריקאי ומרק קייל, מרק בוטנים ים אפריקני, ו מרק בוטנים אפריקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים בצל אדום לפרוסות דקות. קו סיר בינוני עם 1/4 כוס מים ומבשלים בצל על חום גבוה עד שקוף, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים מרק, ים, 3/4 כוס מים ומביאים לרתיחה. לאחר רותחים, להפחית בינוני ומבשלים עד תפוחי אדמה הם כמעט מזלג מכרז, על 3 דקות. מיד להוסיף כרוב ושאר החומרים לבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד כרוב הוא ירוק כהה ורך, על 3 דקות יותר. מניחים בצד במשך 5-10 דקות, המאפשר טעמים להתמזג.מידע תזונתי
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
כרובכרוב
יםים
1
2mount למנה
2
קלוריות
3
311Fat
4
80g
5
פחמימות
6
90gdietary Fiber11. 30gSugars4gProtein9. 70g

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקאים יכולים להיות מזווגים עם Pinotage, Chenin Blanc, ו Riesling. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. היין Fram Pinotage עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יינות Fram Pinotage
יינות Fram Pinotage
תערובת מסקרנת של פירות אדומים בשלים, עם ניחוחות שומר דמוי שמיר בקצה החיצוני של פרופיל הטעם. החיך הוא ארוז עם טאנין דק מאוד מובחן הוספת חיוניות כדי לאזן את ריכוז הפרי.