קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

כרובית קיץ הודית & תפוחי אדמה

כרובית קיץ הודית & תפוחי אדמה
כרובית קיץ הודית & תפוחי אדמה דורש כ 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מנה אחת מכילה 230 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו זרעי כמון, מקשטים, כורכום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה, תפוחי אדמה הודיים, אפונה וכרובית, ו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה. (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.