קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

כריך Jambalaya

כריך Jambalaya
כריך Jambalaya יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 2127 קלוריות, 128 גרם חלבון ו 116 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו בצלים, גבינת הווארטי, ירכיים עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו כריך Jambalaya, Black Eyed Peas Sandwich ~ Lobia Sandwich ~ Indian Sandwich, ו Chana Masala כריך-חומוס כריך / קל סנדוויץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר ברזל יצוק גדול, או מחבת צלימת תחתית כבדה מוסיפים את הבייקון ומטגנים עד פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
2
הסר מהמחבת ולנקז על מגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
מחממים התנור ל 200 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
חותכים את הלחם לאורכו ומכניסים לתנור.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוסיפים את החזיר לשומן בייקון, ומבשלים על חום בינוני גבוה עד חזיר הוא 3/4 מבושל. לאחר מכן מוסיפים את הנקניקיות, הבצלים והפלפלים ומבשלים עד שהבצל שקוף.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
פלפלפלפל
נקניקנקניק
בצלבצל
חזירחזיר
6
מוסיפים את העוף, סלרי, שום, פטרוזיליה ובצל ירוק 3/4 כוס. מבשלים עד שהעוף רך, ואז מתבלים במלח, פלפל, וקיין. מערבבים במים ולשלב ביסודיות. לכסות ולתת לשבת במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
7
מחלקים באופן שווה את תערובת הבשר והגבינה לכל כיכר. מעל הגבינה עם הבייקון ובצל ירוק שנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
בייקוןבייקון
בשרבשר
8
חותכים את הכיכרות לשניים ומגישים.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוס 1/4 אינץ ' עבהנקניק אנדויל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון עבה לחתוך, חתוך לקוביותבייקון עבה לחתוך, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עצמות, לחתוך בחתיכות 1/2 אינץירכיים עוף ללא עצמות, לחתוך בחתיכות 1/2 אינץ2(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם2גבעולי סלרי, פרוסים דקגבעולי סלרי, פרוסים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טרי טחוןשום טרי טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת Havarti, פרוסה דקגבינת Havarti, פרוסה דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר בתחת או חזיר ירך, לחתוך 1/2 אינץ חתיכותחזיר בתחת או חזיר ירך, לחתוך 1/2 אינץ חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים ג'וליאןפלפלים אדומים ג'וליאן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, פרוס 1/4 אינץ עבהנקניק מעושן, פרוס 1/4 אינץ עבה2לחם שאור לחם (על רגל 1 ארוך)לחם שאור לחם (על רגל 1 ארוך)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. תערובת אלברינו סנטיאגו רואיז עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת Santiago Ruiz Albarino
תערובת Santiago Ruiz Albarino
בהיר וצהוב בהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (ורבנה לימון, אניסיד) הערות מינרליות. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות של אבן רטובה על החיך לפני סיום ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים ריאס Baixas עושה את זה יין עם אופי ייחודי ייחודי.